Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

1. Uvod Dobrodošli u internetsku trgovinu evinasobica.si, gdje možete udobno kupovati iz svog doma 24 sata dnevno. Tvrtka Evina sobica, trgovina vse za otroka, Eva Krumpak s.p., Aškerčev trg 14, 3240 Šmarje pri Jelšah (u daljnjem tekstu "ponuditelj") i kupac uređuju međusobne obveze u vezi s uslugom e-trgovine prema uvjetima poslovanja navedenima na ovom mjestu. Evinasobica.hr dostavlja naručene proizvode kupcima na području Slovenije i Hrvatske. U internetskoj trgovini možete kupovati kao registrirani korisnik, ali kupnju možete obaviti i bez registracije. Za dodatne informacije možete nas nazvati na telefonski broj +386 31 545 725 svakog radnog dana, od ponedjeljka do petka, između 9:00 i 16:00 sati, ili nam pišite na e-mail adresu info@evinasobica.si. Ako ne možemo odmah odgovoriti na vaše pitanje, odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku. Evinasobica.si dopušta mogućnost pogrešaka u objavljenim opisima ili cijenama proizvoda. Opći uvjeti poslovanja odnose se na rad internetske trgovine www.evinasobica.si, prava kupaca te poslovni odnos između ponuditelja i kupca. Uvjete poslovanja ponuditelj je objavio na internetskoj stranici www.evinasobica.si i vrijede od 1. travnja 2020. godine. Tvrtka Evina sobica, trgovina vse za otroka, Eva Krumpak s.p., pridržava pravo promjene uvjeta poslovanja na internetskoj stranici www.evinasobica.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.

2. Dostupnost informacija (sažetak zakonodavstva)

Ponuditelj se obvezuje da će kupcu uvijek osigurati sljedeće informacije: • identitet tvrtke (ime i sjedište tvrtke, registracijski broj), • kontaktne podatke koji omogućuju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon), • bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući postprodajne usluge i jamstva), • dostupnost artikala (svaki artikl ili usluga u ponudi na internetskoj stranici trebali bi biti dostupni u razumnom roku; u slučaju nedostupnosti, o tome ćemo vas obavijestiti), • uvjete dostave artikala ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok dostave), • sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene i mora biti jasno naznačeno uključuju li poreze i troškove dostave, • način plaćanja i dostave, • valjanost ponude, • rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjete za odustanak; osim toga, koliko kupca košta vraćanje artikla, • objašnjenje postupka za pritužbe, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.

3. Korištenje internetske trgovine (neregistrirani ili registrirani posjetitelj)

Posjetitelj koristi internetsku trgovinu kao neregistrirani korisnik, pri čemu ima mogućnost brze registracije korisničkog profila u određenim koracima na internetskoj stranici. Korisnik se registrira ispunjavanjem obrasca za registraciju s sljedećim podacima: ime, prezime, adresa, e-mail i telefonski broj, pri čemu također potvrđuje i prihvaća opće uvjete naručivanja. Registracijom korisnik dobiva pristup profilu gdje može pratiti svoju povijest kupnji, a registracija također korisniku olakšava i ubrzava proces naručivanja preko internetske trgovine www.evinasobica.hr jer nije potrebno svaki put ponovno unositi podatke o adresi za dostavu, jer su oni već uneseni prilikom registracije u sustav. Ako korisnik želi dostavu na drugu adresu, ima tu opciju tijekom postupka novog narudžbe. Registracija je moguća samo uz dostavu svih obveznih podataka i prihvaćanjem općih uvjeta korištenja internetske stranice www.evinasobica.si. Ako korisnik ne želi dostaviti neki od obveznih podataka ili ne prihvaća opće uvjete, neće moći uspješno završiti prijavu i njegova registracija neće biti izvedena odnosno uspješna. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvojbeno određuju i povezuju se s unesenim podacima. Nakon uspješne registracije, korisnik se može prijaviti na svoj profil s korisničkim imenom, koje je jednako e-mail adresi, i lozinkom koju je odabrao prilikom registracije. Ako korisnik želi primati obavijesti o aktualnim akcijama i novostima, može to označiti tijekom postupka registracije, čime automatski potvrđuje i pristaje na primanje e-novosti. Korisnik se može odjaviti s primanja obavijesti u bilo kojem trenutku slanjem zahtjeva za odjavu na info@evinasobica.si. Zaštitu i povjerljivost osobnih podataka osiguravamo u skladu s odredbama navedenima u nastavku ovog pravnog obavještenja.

4. Narudžbe

Narudžbe možete izvršiti putem interneta svaki dan od 0:00 do 24:00 sata. Narudžbe primljene od ponedjeljka do petka do 12:00 sati bit će, u slučaju dostupnosti na skladištu, otpremljene isti dan. Vrijeme za prijenos i dostavu pošiljke je najviše 4 dana (dan otpreme + 4 dana). Narudžbe zaprimljene u subotu, nedjelju ili na državni praznik bit će poslane prvi sljedeći radni dan.

5. Ponuda proizvoda

Zbog prirode poslovanja putem interneta, ponuda na stranici www.evinasobica.si ažurira se i mijenja često i brzo, ali zbog potražnje ponekad može doći do pogreške i proizvoda nema na skladištu. U tom slučaju ćemo vas obavijestiti i, u slučaju plaćanja unaprijed, vratiti iznos kupovine. Cijene su prikazane kao Redovne cijene i Akcijske cijene. Redovne cijene su preporučene maloprodajne cijene proizvođača ili uvoznika, ili cijene koje samostalno formira ponuđač. Vaša cijena je ona koja vrijedi za kupnju putem interneta.

6. Valjanost ponude, cijene i popusti

Cijene proizvoda koje su objavljene u internetskoj trgovini evinasobica.si navedene su u EUR i ne uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Na temelju 1. stavka 94. članka ZDDV-1 (nismo obveznici PDV-a). Vrijede do opoziva ili do objave novih cijena. Ponuda na stranicama internetske trgovine vrijedi samo za kupnju putem internetske trgovine. Cijene vrijede u trenutku podnošenja narudžbe. Promotivni kod: Promotivni kod donosi različite pogodnosti pri kupnji i vremenski je ograničen. Aktivni promotivni kod možete pronaći na naslovnoj stranici oglasa ili na stranici pojedinog odjela.

Korištenje koda za popust:

• Odaberite proizvode koje želite kupiti i stavite ih u košaricu.

• U okvir "kod kupona" unesite kod za popust i kliknite gumb "primijeni kupon".

• Za jednu kupnju moguće je iskoristiti samo jedan kod za popust. Kod za popust ne vrijedi za artikle koji su već na akciji.

• Kada unesete kod za popust, vrijednost koda automatski se odbija od cijene vaše narudžbe. Ostaje iznos koji je potrebno podmiriti.

U slučaju promjene cijene proizvoda tijekom obrade narudžbe, ponuđač će kupcu omogućiti otkazivanje kupnje ili će ponuditi rješenje koje će omogućiti obostrano zadovoljstvo. Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu i kupac je primi u elektroničkom obliku na svoju e-mail adresu. Od tog trenutka sve su cijene i drugi uvjeti fiksirani i vrijede za ponuđača i za kupca.

7. Proces kupnje

Kupnja i pretraga vrlo su jednostavni, jer pomoću pretraživača ili kroz podkategorije i filtere možete brzo pronaći željeni proizvod. Kada pronađete proizvod koji želite naručiti, kliknite "Dodaj u košaricu" i odaberite količinu. Kada vaša narudžba sadrži broj artikala koje želite kupiti, ispunite obrazac za brzu kupnju ili se registrirajte i kupnju obavite kao registrirani korisnik. Omogućena su plaćanja putem kreditnih kartica, pouzećem, po predračunu i osobnim preuzimanjem. Internetska trgovina također omogućuje unos promotivnog koda kojim možete umanjiti iznos u košarici. Unesite svoje podatke za dostavu i plaćanje (podaci o kreditnoj kartici), ponovno provjerite svoju narudžbu i u završnoj fazi potvrdite kupnju. Nakon svake narudžbe primit ćete potvrdu narudžbe ili obavijest da je narudžba u obradi putem e-maila. U slučaju pogreške tijekom kupnje, kupac može jednostavno ispraviti narudžbu, zamijeniti artikl ili otkazati kupnju.

Koraci procesa kupnje:

• 1. korak – dodavanje proizvoda u košaricu Proizvod koji želite kupiti dodajte u košaricu klikom na odgovarajući gumb ("Dodaj u košaricu"). Proizvodi su razvrstani po kategorijama (npr. prema namjeni, veličini, boji itd.), a možete ih pronaći i pomoću pretraživača. Za više informacija o odabranom proizvodu kliknite na ime proizvoda. U košaricu možete dodati neograničen broj proizvoda. Kada završite s dodavanjem, možete nastaviti kupovati ili završiti kupnju. U prvom slučaju, proizvodi će ostati spremljeni u košarici za kasniju kupnju.

• 2. korak – (OPCIONALNO) unos promotivnog koda Klikom na košaricu, bit ćete preusmjereni u nju. Proizvode u košarici možete slobodno ukloniti (klikom na gumb [X]) ili promijeniti količinu pomoću gumba +/-. Ako imate promotivni kod za popust, možete ga unijeti u polje "Kod za popust" i time smanjiti iznos svoje narudžbe. Promotivne kodove moguće je dobiti na različite načine. Kroz promotivne kampanje na Facebook i Instagram profilu Evina_sobica te putem internetske stranice www.evinasobica.hr.

• 3. korak – odabir načina plaćanja i dostave (registracija, unos adrese za plaćanje i dostavu) Ako ste registrirani korisnik, unesite svoje korisničko ime i lozinku u odgovarajuća polja ispod gumba "Prijavite se" u gornjem izborniku. Neregistrirani korisnici mogu izvršiti kupnju unosom podataka u košarici. Unos svojih podataka potvrdite klikom na gumb "Potvrdi". Adresa za dostavu naručenih proizvoda automatski se prikazuje i ista je kao adresa koju ste unijeli u obrazac s kontaktnim podacima. Ako želite primiti naručene proizvode na drugu adresu (npr. na posao) ili ih poslati kao poklon, kliknite na polje "Adresa za dostavu i plaćanje nisu iste" i zatim unesite tražene podatke. U ovom slučaju račun će biti poslan naručitelju, a proizvodi primatelju. Imajte na umu da ako šaljete paket na drugu adresu osim naručiteljeve, plaćanje pouzećem nije moguće. U ovoj fazi ostaje vam samo da odaberete jedan od ponuđenih načina plaćanja.

• 4. korak – plaćanje (provjera narudžbe, odabir načina plaćanja i potvrda odnosno završetak kupnje) Prije nego kliknete na gumb za završetak kupnje "Podnesi narudžbu", ponovno provjerite je li iznos naručenih proizvoda ispravan. Također provjerite adresu za dostavu. Molimo vas da u ovom koraku odaberete odgovarajući način plaćanja i kliknete na "Podnesi narudžbu". Stranica će vas preusmjeriti ovisno o odabranom načinu plaćanja, gdje unosite podatke za plaćanje. Potvrdu o uspješno podnesenoj narudžbi dobit ćete na vašu e-mail adresu.

8. Načini plaćanja

Pružatelj omogućava sljedeće načine plaćanja:

• Plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem je plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja paketa. Plaćanje pouzećem omogućeno je samo ako korisnik želi da mu se naručeni proizvod iz našeg asortimana dostavi na njegovu kućnu adresu u Sloveniji. Ako se odlučite za plaćanje pouzećem, pošiljku će vam dostaviti kurirska služba između 08:00 i 16:00 sati. Ukoliko u to vrijeme niste dostupni na adresi za dostavu ili adresi koju ste naveli za izdavanje računa, možete prilikom narudžbe navesti drugu adresu dostave, jer nam je važno da je pošiljka isporučena na adresu gdje ste dostupni ili gdje je dostupan netko tko može preuzeti pošiljku. Ako na adresi dostave u vrijeme dostave nitko nije dostupan, kurir ostavlja obavijest o pošiljci te gdje ju možete preuzeti ili se s njim dogovorite kada ponovno može pokušati dostaviti pošiljku. U slučaju da kupac ne primi paket u roku od dva (2) radna dana, to mora prijaviti putem e-pošte na info@evinasobica.si ili na broj telefona 031545725. U slučaju plaćanja pouzećem, kurirska služba naplaćuje trošak dostave pouzećem u iznosu od 1,5€.

• Plaćanje po predračunu na poslovni račun pružatelja

Korisnik se može odlučiti za uplatu na naš poslovni račun. Odmah nakon predaje narudžbe, korisniku će na e-mail adresu biti poslana obavijest s potvrdom narudžbe zajedno s podacima potrebnim za uplatu na naš TRR. Račun prima osoba koja plaća, a ne primatelj, ako je to druga osoba. Korisnik se obvezuje podmiriti sve svoje obveze na transakcijski račun poduzeća Evina sobica, trgovina vse za otroka, Eva Krumpak s.p. u roku od 2 dana nakon primitka predračuna. Uplata se može izvršiti putem svog e-banking računa (npr. Klik, Abamobi, itd.). Ukoliko izvršite uplatu, uvijek je dobrodošlo da nas o tome obavijestite. Ukoliko u roku od dva (2) radna dana ne primimo vašu uplatu, smatramo da odustajete od narudžbe i narudžba će biti otkazana. Pomoć za plaćanje predračuna (UPN) Prilikom popunjavanja univerzalnog platnog naloga (UPN) navedite sljedeće podatke: Svrha uplate: Plaćanje narudžbe br. XXX (XXX znači broj vaše narudžbe) Naziv: Eva Krumpak s.p. Adresa: Aškerčev trg 14, 3240 Šmarje pri Jelšah Broj računa: SI56 0400 1004 7316 007, OTP banka D.D. (SWIFT: KBMASI2X) Poziv na broj: SI00 XXXXX (XXXXX znači petoznamenkasti broj vaše narudžbe)

• Plaćanje računa na poslovni račun pružatelja

Odmah nakon predaje narudžbe korisniku će na e-mail biti poslana obavijest o primitku narudžbe. U roku od 5 dana nakon primitka narudžbe korisnik će na svoju adresu primiti račun s uplatnicom i podacima o plaćanju. Korisnik se obvezuje podmiriti sve svoje obveze na transakcijski račun poduzeća Evina sobica, trgovina vse za otroka, Eva Krumpak s.p. u roku od 8 dana nakon primitka računa. U slučaju kašnjenja u plaćanju, poduzeće zadržava pravo naplate zakonskih zateznih kamata od dana dospijeća plaćanja nadalje.

• Plaćanje kreditnim karticama putem sustava Paypal

Plaćanje se može izvršiti putem sustava Paypal sljedećim karticama:

• Maestro karticom

• Visa i Visa Electron karticama

• MasterCard karticom

Paypal je način plaćanja VISA i Mastercard kreditnim karticama koji korisniku omogućuje 100% sigurnost. Ukoliko naručite proizvode i želite platiti putem Paypal usluge, uplatu možete izvršiti odmah. Plaćanje će biti vidljivo na našem PayPal računu za nekoliko minuta. Ukoliko ne primimo vašu uplatu na naš PayPal račun u roku od nekoliko dana, obavijestit ćemo vas putem e-maila ili telefona na broj koji ste ostavili prilikom predaje narudžbe. Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjen je u elektronskom obliku na serveru pružatelja i kupcu je dostupan u bilo kojem trenutku na zahtjev putem e-maila pružatelja info@evinasobica.si. Kupac može provjeriti podatke ili osigurati točnost isporuke pozivom na kontaktni broj pružatelja 031545725 ili 051324467, ili ga kontaktirati putem e-maila info@evinasobica.si.

9. Otkazivanje narudžbe

Nakon što kupac izvrši narudžbu, u roku od jednog (1) sata od predaje narudžbe primit će potvrdu narudžbe na svoju elektroničku adresu. Kupac može otkazati narudžbu u roku od jednog (1) sata nakon primitka potvrde narudžbe slanjem obavijesti na e-mail adresu prodavača info@evinasobica.si ili pozivom na broj telefona 031 545725. U slučaju da kupac ne otkaže narudžbu u dogovorenom roku, smatra se da je sklopljen ugovor o kupnji između kupca i prodavača. Prodavač pruža podršku kupcima svakog radnog dana od 9:00 do 17:00 sati na broju telefona 031 545 725 ili putem elektroničke pošte info@evinasobica.si.

10. Dostava proizvoda

Kupljeni proizvodi bit će dostavljeni na bilo koju adresu unutar Republike Slovenije. Dostavu vrši GLS, Pošta Slovenije ili drugi dobavljač prema izboru prodavača. Rok isporuke za robu na skladištu je od 1 do 5 radnih dana. Ako roba nije na skladištu, kupac će biti obaviješten o tome prije završetka kupnje, kao i o procijenjenom ili predviđenom roku isporuke.

11. Odustajanje od kupnje i povrat robe

Kupac može, u skladu s člankom 43. Zakona o zaštiti potrošača, u roku od 14 dana od primitka robe, pisano obavijestiti prodavača o odustajanju od ugovora, i to na e-mail adresu info@evinasobica.si. Kupac ima pravo u roku od 14 dana od primitka robe obavijestiti poduzeće da odustaje od ugovora, bez potrebe za navođenjem razloga za svoju odluku. Smatra se da je obavijest o odustajanju od narudžbe pravovremena ako je poslana u pisanom obliku u roku od 14 dana od primitka robe. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak povrata robe. Potrošač mora robu vratiti poduzeću najkasnije u roku od 14 dana od primitka. U slučaju odustajanja od ugovora, poduzeće će odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju, vratiti sva primljena plaćanja. Poduzeće će vratiti primljena plaćanja koristeći isto sredstvo plaćanja koje je koristio potrošač, osim ako potrošač izričito zatraži korištenje drugog sredstva plaćanja i ako potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove. Uz povrat artikala potrebno je priložiti i kopiju originalnog računa. ADRESA ZA POVRAT ROBE: Evina sobica, trgovina vse za otroka, Eva Krumpak s.p. Aškerčev trg 14, 3240 Šmarje pri Jelšah

12. Jamstvo, reklamacije i povrat/zamjena proizvoda

Svi proizvodi se pregledavaju prije dostave i šalju neoštećeni. Pažljivo ćemo zapakirati vaše proizvode u kutiju kako bi došli do vas neoštećeni i u originalnom pakiranju. Kupac može reklamirati robu ako roba nema svojstva koja je prodavač izričito obećao, ako je prodavač poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, boji ili na bilo koji drugi način odstupaju od narudžbe. U slučaju reklamacije, kupac u skladu sa zakonskim ograničenjima može zahtijevati zamjenu artikla, popravak ili povrat novca. U potonjem slučaju prodavač zadržava pravo naplate najamnine prema važećem cjeniku za vrijeme korištenja proizvoda, no najviše do iznosa za koji je, tijekom i zbog korištenja, tržišna vrijednost artikla smanjena. Kupac može vratiti robu na reklamaciju osobno ili nakon dogovora s prodavačem na trošak prodavača poštom na adresu prodavača. Kupac ima pravo, u skladu s člankom 37. Zakona o zaštiti potrošača, u slučaju nedostatka na proizvodu, zatražiti da poduzeće zamijeni neispravan proizvod novim ili vrati plaćeni iznos, otkloni nedostatak ili vrati dio plaćenog iznosa u proporcionalnom iznosu s obzirom na nedostatak. Rok za zamjenu proizvoda je 14 dana. Zamjena proizvoda moguća je samo uz predočenje računa ili kopije računa.

13. Materijalni nedostaci

Potrošač može ostvariti svoja prava iz naslova materijalnog nedostatka ako obavijesti prodavača o nedostatku u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Potrošač u obavijesti o nedostatku mora detaljno opisati nedostatak i omogućiti prodavaču pregled proizvoda. Potrošač može obavijestiti prodavača osobno, pri čemu mu prodavač mora izdati potvrdu, ili poslati obavijest u trgovinu gdje je stvar kupljena ili zastupniku prodavača s kojim je sklopljen ugovor. Prodavač ne odgovara za materijalne nedostatke na robi koji se pojave nakon dvije godine od predaje robe. Smatra se da je nedostatak na proizvodu postojao već u trenutku predaje ako se pojavi u roku od šest mjeseci od predaje. Prava potrošača iz prvog stavka prestaju istekom dvije godine od dana kada je prodavača obavijestio o materijalnom nedostatku.

14. Rješavanje sporova

Za rješavanje eventualnih sporova nadležan je sud. Izvansudsko rješavanje sporova U skladu s općim uvjetima korištenja elektroničkih komunikacijskih usluga, poduzeće Evina sobica, trgovina vse za otroka, Eva Krumpak s.p. ne priznaje nijednog izvršitelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi privatni korisnik mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Pružatelj, koji se bavi online prodajom, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (ORPS). Platforma je dostupna na elektroničkoj poveznici: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Uređenje proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova te Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova. Sigurnost Kupovina i plaćanje putem online trgovine je sigurno. Sve transakcije obavljene putem online trgovine zaštićene su protokolom Secure Sockets Layer (SSL) i protokolom sigurnog šifriranja podataka korištenjem 2056-bitne enkripcije. Sva plaćanja kreditnom karticom, radi vaše sigurnosti i osjećaja povjerenja, obrađuju se u stvarnom vremenu s trenutačnom provjerom podataka kod banaka. Svi podaci koje nam dostavite su šifrirani korištenjem SSL tehnologije za šifriranje podataka. Ovaj napredni postupak šifriranja podataka omogućuje da se osobni podaci ne mogu presresti tijekom prijenosa s vašeg do našeg računala ili s našeg računala do banke. Osobni podaci prenose se u šifriranom obliku s vašeg računala na autorizacijski poslužitelj banke i ne pohranjuju se na poslužitelju pružatelja usluge. Ako želite provjeriti je li vaš preglednik tijekom plaćanja u sigurnom načinu rada, potražite ikonu lokota u donjem kutu ili na kraju adresne trake preglednika.

15. Zamjena proizvoda

Ako utvrdite da vam veličina nekorištenog proizvoda ne odgovara, lako ćemo ga zamijeniti za odgovarajuću veličinu. U tom slučaju troškove slanja snosi kupac. Proizvod također mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnom pakiranju.

16. Privremeni prekid pružanja usluga

Pružatelj može privremeno prekinuti ili odstupiti od općeg rasporeda pružanja usluga. Pružatelj usluga dužan je obavijestiti kupca koji je već naručio proizvode o ograničenju ili prekidu pružanja usluga ili objaviti obavijest na naslovnoj stranici www.evinasobica.hr. U ovim slučajevima kupac nema pravo tražiti naknadu štete.

17. Zaštita osobnih podataka

Pružatelj se obvezuje trajno štititi sve osobne podatke korisnika u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1). Pružatelj će osobne podatke koristiti isključivo za potrebe ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale potrebne komunikacije. Podaci korisnika ni u kojem slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama. Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, i to na način da osigura odgovarajuću softversku (antivirusnu) zaštitu svog računala. Pružatelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja. U te svrhe pružatelj koristi 128-bitni SSL certifikat.

18. Prigovori i sporovi

Pružatelj poštuje važeće zakonodavstvo o zaštiti potrošača i dužan je uspostaviti učinkovit sustav rješavanja prigovora. Eventualne pisane prigovore u vezi s dokazanom nedosljednošću ili pogrešnim sadržajem pošiljke prilikom dostave korisnici šalju pružatelju usluge putem e-mail adrese info@evinasobica.si ili poštom na adresu: Evina sobica, trgovina vse za otroka, Eva Krumpak s.p., Aškerčev trg 14, 3240 Šmarje pri Jelšah. Postupak rješavanja prigovora je povjerljiv. Pisani prigovor mora biti podnesen najkasnije sedam (7) dana od dostave robe i mora biti točno obrazložen. Nakon tog roka kupac gubi pravo na povrat novca od pružatelja usluga. Pružatelj mora u roku od pet (5) radnih dana potvrditi primitak prigovora, obavijestiti korisnika o tome koliko će vremena biti potrebno za rješavanje prigovora i kontinuirano ga informirati o tijeku postupka. Predviđeni rok za rješavanje reklamacija je petnaest (15) dana, a u suprotnom slučaju kupac može podnijeti žalbu Agenciji za poštu i elektroničke komunikacije RS. Pružatelj se trudi uložiti sve napore kako bi eventualni sporovi bili riješeni sporazumno. Pružatelj je svjestan da je glavna karakteristika potrošačkih sporova, barem što se tiče sudskog rješavanja, nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju prilikom rješavanja samog spora. To je također glavna prepreka da kupac ne pokrene spor pred sudom. Stoga se pružatelj trudi uložiti sve napore kako bi eventualni sporovi bili riješeni sporazumno.

19. Odricanje od odgovornosti

Pružatelj usluga se trudi osigurati ažurnost i točnost podataka objavljenih na svojim stranicama. Međutim, svojstva proizvoda, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti toliko brzo da pružatelj ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U tom slučaju, pružatelj će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu da odustane od narudžbe ili zamijeni naručeni proizvod. Pružatelj ne odgovara za sadržaj mišljenja o proizvodima koje napišu korisnici web stranice. Mišljenja i ocjene proizvoda predstavljaju stavove pojedinaca i ne moraju nužno biti stavovi uredništva web stranice Evinasobica.si. Iako se pružatelj trudi osigurati točne fotografije prodajnih artikala, sve fotografije treba smatrati simboličnim. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda. Pružatelj zadržava pravo da uvjete poslovanja promijeni bilo kada i na bilo koji način, bez obzira na razlog i bez prethodne najave.

20. Korištenje kolačića na web stranici

O kolačićima

Kolačići nisu ništa novo, svi posjetitelji web stranica već imaju mnogo kolačića pohranjenih na svojim računalima, tabletima, mobitelima s različitih web stranica. Novo je samo to da nova zakonska regulativa (ZEKom-1) donosi promjene u vezi s obavještavanjem i pristankom posjetitelja na njihovu upotrebu.

Što su kolačići?

To su male tekstualne datoteke koje većina web stranica pohranjuje na uređaje s kojima korisnici pristupaju internetu kako bi prepoznale pojedine uređaje koje su korisnici koristili prilikom pristupa. Njihovo pohranjivanje u potpunosti je pod kontrolom preglednika koji korisnik koristi – korisnik može po želji ograničiti ili onemogućiti pohranu kolačića. Kolačići nisu štetni i uvijek su vremenski ograničeni.

Zašto su kolačići potrebni?

Oni su od ključne važnosti za pružanje korisnički pristupačnih online usluga. Interakcija između korisnika interneta i web stranice uz pomoć kolačića brža je i jednostavnija. Pomoću njih web stranica pamti korisnikove preferencije i iskustva, čime se štedi vrijeme, a pregledavanje web stranica postaje učinkovitije i ugodnije.

Nekoliko konkretnih primjera korištenja kolačića:

• za bolji korisnički doživljaj prilagodimo prikaz sadržaja posjetiteljima na temelju njihovih prethodnih posjeta

• za pohranu odabira prilikom kreiranja užeg izbora uređaja i ponuda te njihove usporedbe na dijelovima web stranica gdje je potrebna prijava, zadržimo vas prijavljenima radi prepoznavanja vašeg uređaja (računalo, tablet, mobitel) što omogućuje prilagođavanje prikaza sadržaja vašem uređaju

• za praćenje posjeta, što omogućuje provjeru učinkovitosti prikaza sadržaja i prikladnosti oglasa te kontinuirano poboljšanje web stranica za funkcioniranje određenih usluga (npr. internet bankarstvo, internet trgovine i druge vrste e-poslovanja) Onemogućavanje kolačića Vi odlučujete hoćete li dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem uređaju. Postavke kolačića možete kontrolirati i mijenjati u vašem web pregledniku.

Za informacije o postavkama kolačića odaberite web preglednik koji koristite:

• Internet Explorer 9

• Internet Explorer 7 i 8

• Chrome

• Firefox 21.

 

Podaci o tvrtki

S web trgovinom www.evinasobica.si upravlja tvrtka Evina sobica, trgovina vse za otroka, Eva Krumpak s.p.

Telefonski broj: +386 31 545 725, +386 51 324 467

E-mail: info@evinasobica.si

Naziv tvrtke: Evina sobica, trgovina vse za otroka, Eva Krumpak s.p. Adresa tvrtke: Aškrčev trg 14, 3240 Šmarje pri Jelšah

Porezni broj: SI99961113 Obveznik PDV-a: DA Matični broj: 8596441000

Želimo vam ugodnu kupovinu.

Vaša online trgovina Evina sobica