Reklamacije i povrat

Povrat robe i reklamacije

Jamčimo vam 100% sigurnu kupovinu, pravo na odustajanje od kupnje i povrat robe u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot).

Jamčimo vam rok od 14 dana za povrat kupljene robe. Sukladno odredbama članka 43.č Zakona o zaštiti potrošača (ZvPot), kupac ima pravo da u roku od četrnaest (14) dana od preuzimanja robe obavijesti tvrtku da odustaje od narudžbe/ugovora, bez navođenja razloga za svoju odluku. Odustanak od narudžbe/ugovora mora biti poslan pismeno na adresu Evina sobica, Eva Krumpak s.p., Aškrčev trg 14, 3240 Šmarje pri Jelšah, ili putem e-maila na adresu info@evinasobica.si. Povratna pošiljka vraćene robe na adresu tvrtke mora biti poslana u roku od daljnjih 14 dana od slanja obavijesti. Jedini trošak koji tereti kupca u vezi s odustajanjem od ugovora je neposredni trošak povrata robe. Proizvodi moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnom pakiranju sa svom priloženom dokumentacijom, osim ako je roba uništena, pokvarena, izgubljena ili se njezina količina smanjila bez krivnje kupca. Prodavatelj nije obvezan prihvatiti pošiljke s otkupninom ili pošiljke koje ne odgovaraju općim uvjetima poslovanja prodavatelja. Po primitku nekorištene, neoštećene robe u nepromijenjenoj količini i u originalnom pakiranju, sukladno zakonu (što je prije moguće, najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe), kupcu vraćamo uplaćeni iznos. Prilikom povrata robe, kupac mora dostaviti prodavatelju i račun za robu te osobne podatke i transakcijski račun na koji želi da se vrati uplaćeni iznos.

Zamjena proizvoda

Ako utvrdite da vam veličina nekorištenog proizvoda ne odgovara, bez problema ćemo ga zamijeniti za odgovarajuću veličinu. U ovom slučaju troškove dostave snosi kupac. Proizvod također mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnom pakiranju.

Materijalni nedostaci

Potrošač može ostvariti svoja prava na temelju materijalnog nedostatka ako obavijesti prodavatelja o nedostatku u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Potrošač mora u obavijesti o nedostatku točno opisati nedostatak i omogućiti prodavatelju da proizvod pregleda. Obavijest o nedostatku potrošač može predati osobno, o čemu prodavatelj mora izdati potvrdu, ili je poslati u trgovinu gdje je proizvod kupljen, ili zastupniku prodavatelja s kojim je sklopljen ugovor. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke na robi koji se pokažu nakon isteka dvije godine od dana kada je roba predana. Smatra se da je nedostatak na robi postojao u trenutku predaje, ako se pojavi u roku od šest mjeseci od predaje. Prava potrošača iz prvog stavka prestaju istekom dvije godine od dana kada je o materijalnom nedostatku obavijestio prodavatelja.

Reklamacije

Svi proizvodi pregledani su prije dostave i isporučeni neoštećeni. Vaše proizvode pažljivo ćemo zapakirati u kutiju za dostavu kako bi do vas stigli neoštećeni i u originalnom pakiranju. Kupac može reklamirati robu ako ona nema svojstva koja je prodavatelj izričito obećao, ako je prodavatelj poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, boji ili na neki drugi način odstupaju od narudžbe kupca. U slučaju reklamacije, kupac može, u skladu sa zakonskim ograničenjima, zatražiti zamjenu artikla, njegov popravak ili povrat novca. U potonjem slučaju, prodavatelj zadržava pravo da naplati najamninu za vrijeme korištenja proizvoda prema važećem cjeniku, ali ne više od iznosa za koji se, tijekom korištenja i zbog korištenja, smanjila tržišna vrijednost artikla. Kupac može robu vratiti na reklamaciju tako da je donese osobno ili je, na trošak prodavatelja i prema prethodnom dogovoru s prodavateljem, pošalje poštom na adresu prodavatelja. Kupac ima pravo, u skladu s člankom 37. Zakona o zaštiti potrošača, u slučaju greške na proizvodu, zahtijevati da tvrtka zamijeni proizvod s greškom novim ispravnim proizvodom, vrati plaćeni iznos ili otkloni grešku na proizvodu, ili vrati dio plaćenog iznosa u omjeru s greškom. Rok za zamjenu proizvoda je 14 dana. Zamjena proizvoda moguća je samo uz predočenje računa ili kopije računa.