Dostava
Dostava
Dostava narudžbe traje od 1 do 5 radnih dana nakon primitka bankovnog prijenosa ili plaćanja - tijekom vikenda i praznika dostava nije moguća. Pružatelj usluge isporučit će robu ili uslugu u dogovorenom roku. Možete birati između osobnog preuzimanja (na lokaciji fizičke trgovine Evina sobica, Aškerčev trg 14, 3240 Šmarje pri Jelšah) ili dostave na vašu adresu. Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je GLS. Naš partner dostavlja pakete u jutarnjim satima na adresu navedenu prilikom slanja narudžbe. Budući da dostavna služba dostavlja artikle u jutarnjim satima, možete se odlučiti za dostavu na bilo koje drugo ime ili adresu, odnosno najbliži GLS Paketomat. Ako niste prisutni na mjestu isporuke (tvrtka, ured, itd.), dostavljač će ostaviti poruku s uputama za kasnije preuzimanje. Ako kupac ne primi robu nekoliko dana nakon slanja, o tome odmah obavještava pružatelja usluge. Pružatelj usluge tada istražuje uzrok i obavještava kupca.
Koliko iznose troškovi dostave?
Trošak dostave u Hrvatskoj ovisi o težini naručenih proizvoda.
- od 0 do 5 kg = 6,00€
od 5,01 do 20 kg = 15,00€
od 20,01 do 40 kg = 19,00€
Otkupnina paketa
Otkupninu paketa GLS kuriru prilikom dostave možete platiti gotovinom ili kreditnom/debitnom karticom. Ako ćete svoju robu platiti karticom (na GLS Paketomatima plaćanje je moguće samo karticom), dodatno će vam se naplatiti troškovi bankovne provizije u iznosu od 1,13% od iznosa otkupnine, za što će vam GLS izdati račun. U slučaju neuspješnog pokušaja dostave, GLS kurir će vam ostaviti obavijest o pristigloj pošiljci. Na obavijesti je navedena brojka paketa i telefonski broj GLS dostavne službe (01 500 11 90), kao i njihov elektronski kontakt (info@gls-slovenia.com).
Preuzimanje na Paketomatu:
Za povremene pošiljatelje, GLS Paketne trgovine i Paketomati su izvrsno rješenje za pouzdanu distribuciju paketa. Služe kao prikladne točke za preuzimanje ili slanje paketa. GLS Paketne trgovine imaju vrlo duge radne sate, dok su GLS Paketomati dostupni 24 sata dnevno. Plaćanje na Paketomatima moguće je samo KARTICOM. Više informacija o Paketomatima možete pronaći na https://gls-group.com/HR/hr/privatni-korisnici/paketomat/
Gdje sve dostavljamo naručenu robu?
Naručena roba dostavlja se na području Republike Slovenije i Hrvatske. Pakete šaljemo svaki radni dan. Oštećenja prilikom dostave Kupac je dužan pregledati sadržaj pošiljke prilikom preuzimanja. U slučaju oštećenja pošiljke, kupac može odbiti preuzimanje (na mjestu preuzimanja popunjava GLS obrazac za reklamaciju) i obavještava nas putem e-mail adrese info@evinasobica.si ili pozivom na broj telefona +386 31 545 725.